دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
کد خبر: 1183356
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
حیدری

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای ایشان نماد عینی صراط مستقیم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی این نیرو که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، صراط مستقیم را راه ائمه اطهار (ع) و راه پیامبران (ص) دانست و اظهار داشت: امروز ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای ایشان نماد عینی صراط مستقیم است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با بیان اینکه در نیروی زمینی سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را با جدیت دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا معرفت بیشتری نسبت به این سه اصل به ما عنایت کند تا آن‌گونه که زیبنده و شایسته است به انقلاب اسلامی خدمت کنیم و عصاره این کار در اشراف فرماندهی کل قوا همچون آیینه منعکس می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: در نگاه اشراف، نیروی زمینی جایگاه خوبی دارد و هرچه داریم از وجود بابرکت ولایت فقیه است. امروز هرچه داریم به خاطر این است که عقل‌هایمان را در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار دهیم.

وی گفت: رسالت یک سرباز الهی این است که تدابیر رهبری را اجرا کند و جشنواره مالک اشتر به خاطر تحسین‌برانگیز بودن آن است؛ چرا که مالک‌اشتر تدبیر و عقل کار داشت و یک عالم و حکیم بود و تمام این حکمت و عالم بودن را در طبق اجرای تدابیر امیرالمومنین گذاشته بود.

امیر حیدری با بیان اینکه مالک اشتر تابع محض تدابیر امیرالمومنین (ع) بود، تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) فرمودند که مالک برای من همچون شخص من برای حضرت رسول الله (ص) بوده است؛ این به معنای اخلاص مطلق در عمل است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر ما موضوع ولایتمداری را مطرح می‌کنیم، باید مطیع محض باشیم و تمام عقل و توان در اجرای تدابیر رهبری باشد. موفقیت ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری است و امروز همه مقید به ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌محوری هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha